Szuper reggeli falatkák – Gombás melegszendvics

img_6904

Ebben az évben egy szuper kis reggeli ötlettel szeretnék visszatérni, ez pedig nem más, mint egy általam kreált, semmi-nincs-a-hűtőben alapanyagból összedobott….voila…Gombás melegszendvics!!!!! 🙂

Az ötlet tehát úgy adótótt, hogy tele volt a hűtő gombával..tehát akár fel is merülhetne a kérdés, hogy miért nem gombás  rántotta lett belőle. Igen, ezt a jogos kérdést én is felvetettem magamnak, míg mielőtt belenéztem volna nagy lelkesen a hűtőszekrénybe és szembesülök a tojás hiányával. 🙂 Szóval, hogy ne vegyem el a saját kedvemet a gombás reggeli készítésétől, így gyorsan dönteni kellett: marad a gombás ötlet vagy csalódottságomban elszáll az ihlet, és még a reggelo készítéstől is elveszem a kedvem. De jött egy szuper ötlet: legyen, legyen gombás melegszendvics!

Szerencsére hamar túltettem magam a tojás hiányán, ragadtam egy serpenyőt, hagymát dinszteltem, majd jöhettek is a kis szeletekre vágott gombácskák, így pároltam őket, só, bors, fokhagyma társaságában – így készült a feltét. És igazából ez a párpercnyi folyamat vette el az egész melegszendó készítés legnehezebb és legidőigényesebb perceit – igen, azt a kemény 5-6 percet. Közben előmelegítettem a sütöt, elővettem a kis bagett darabokat, amiket szépen karikára vagdostam, rátettem a gombás feltétet, tettem rá kis koktélparadicsom darabokat és cheddar sajtot, picit leöntöttem olivaolajjal – sajnos ezt nem bírtam ki! 🙂

Majd a sütőben szép barnára sütöm a tetejét, ez sem egy vészes idő, kb. 10 perc, és már jöhet is a tálalás. Nálam egy rukkola társaságában történt, de tök szuper egy kis friss zöldség, paradicsom, uborka whatever you wants…:)

 

Jó étvágyat!!!

Leave a Reply

