Lazactekercs – A tökéletes vendégváró

IMG_6218

Ez az egyszerű receptet a barátom unokatesójától tanultam, náluk ettem először ezt a hihetetlenül egyszerűen és gyorsan elkészíthető szuper kis lazactekercset.

Az elkészítés kb. 5 perc, és a hozzávalókból elkészült kompozíció pedig mennyei.

Hozzávalók:

  • füstölt lazac
  • tortillatekercs
  • Philadelphia krémsajt
  • lilahagyma
  • rukkola
  • bors
  • kapros-mustáros szósz (IKEA)

Elővesszük a köralakú tortillatekercset, kiterítjük egy tányérra vagy egy nagyobb vágódeszkára, majd megkenjük a krémsajttal. Apróra vágtam a lilahagymát, tényleg amennyira csak tudtam, aprítottam, majd rádobáltam a sajtkrémes felületre. Erre jöhetnek is az isteni füstölt lazac szeletek. Az IKEA-ban teljesen rávagyok kattanca a lazacos szószra, így múlthéten, amikor ott jártunk, be is várásoltam belőle. Tökéletes párosítás a lazachoz ez a kapros-mustáros szósz, így még ezzel is megkenegettem a kis lazacszeleteket. Erre rászórtam a rukkolát, és voila..már tekergethetem is a tekercsemet.

IMG_6217Ha szeretnéd, hogy picit összeérjenek az ízek, akkor irány a hűtő, de ha nagyon éhes vagy, vagy egyszerűen csak nem tudsz ellenállni a kis lazacfalatoknak, akkor azonnal is felvágható, és fogyasztható.

 

Leave a Reply

