Lecsó (fél)buggyantott tojással

IMG_5526

A tegnapi napból kiindulva ma már céltudatosan vetettem magam a Spar felé, hogy a heti bevásárlást végre letudhassam. A lecsó már hetek óta cél, így nem kellett sokat gondolkodnom, mi lesz a mai vacsi. A vásárlás is viszonylag gyorsan ment, beszereztem a paradicsomot, paprikát, a többi hozzávaló pedig volt itthon – értsd hagyma hagyma hátán! 🙂

Ismét hagymát dinszteltem, jó nagy adagban, majd amikor már szép fényes színe kezdett lenni, hozzátettem a feldarabolt paradicsomot és paprikát, egy fél deci vizet öntöttem hozzájuk, és már került is a fedő az edényre párolódás és íz-összeérés gyanánt.

Kb. 10 perc alatt eléggé megpuhultak, picit összenyomkodtam a nagyobb darab paradicsomokat, majd a hozzátettem még karikára darabolt füstölt virslit – ez főleg az ízének tesz jót.

A tojás pedig úgy került a tetejére, ilyen kétértelműen, hogy azon törtem a fejem napközben, hogyan dobhatnám fel ezt a kis házi lecsót, hogy jól mutasson a fényképeken, így jött a buggyantott tojás ötlete, aminek célja igazából nem is az igazi megbuggyanás volt, csak hogy jól nézzen ki. Élőben ez bejött. 🙂

Tehát amikor már kész, puha a lecsóm, a virsli hozzáfőtt, akkor hozzátettem 2 tojást, előtte csináltam nekik egy kicsi helyet, majd rátettem a tetőt, hogy párolódjon, így lett ez a varázslatos végeredmény.

A tálalás a fantáziátokra van bízva!!!! 🙂

IMG_5515

Leave a Reply

