Mozzarella caprese

photo 1-2

Annyira egyszerű ez a kis előétel, hogy kötelező ismerni az elkészítési módját, és otthon gyakorolni hozzá a tálalást! 🙂

Az egész elkészítési ideje kb. 5 perc!!!!!!

A legfontosabb, hogy jó minőségű mozzarellát vegyél! Általában a kezemmel szoktam szétszedni a mozzarellát kis nonfiguratív alakzatokra, de ez esetben ettől most térjünk el, és használjunk nyugodtan egy kést az esztétikus szeletelés érdekében.

Tehát kell hozzá egy szép gömb mozzarella, amit próbáljunk meg egyforma szeletekre vagdosni – én a két végét kóstolást gyanánt mindig elfogyasztom 🙂

Fontos, hogy legyen hozzá szép, zöld bazsalikom. Paradicsom. És olivaolaj. A díszítés igazából rajtad múlik, én ehhez a vacsihoz felhasználtam a hűtőben magára maradt rukkoladarabokat, szuper kis kiegészítője ennek az “antipastinak”.

Érdemes a mozzarellát alulra tenni, és rápakolgatni a paradicsomot és a bazsalikomot – a két utóbbi sorrendje abszolút felcserélhető.

Öntsük le az egészet egy kis olivaolajjal, szórhatunk még rá egy kis oregánót is – ártani tutira nem ártasz vele! Én még egy kis sót és borsot is őrlök a tetejére, de ezekkel ne essünk túlzásba!

És már kész is a kis színes kavalkád, ami tutira megmosolygtatja a vendégeidet – ennek a kajának szerintem mindenki nagyon örül!!!

Elrontani nem lehet!!!!!! 🙂

Leave a Reply

